Adequaat beheer met 24x7 Managed Services
Voor het beheer stellen wij een Service Level Agreement (SLA) op. In de SLA spreekt Advanced Programs samen haar opdrachtgever af welke garanties er worden afgesproken voor de dienstverlening. Zoals de wijze van onderhoud, de bereikbaarheid, de reactietijd en de ondersteuning bij incidenten. Centraal in onze SLA dienstverlening staat onze 24×7 opererende beheer organisatie. Dit maakt dat wij organisaties ook buiten kantoortijd kunnen ondersteunen én ontzorgen.
Aanpak
Door de samenvoeging van de verschillende disciplines in één Servicedesk in Nederland, heeft een klant dichtbij één aanspreekpunt voor alle vragen of incidenten. Dat werkt wel zo makkelijk. De Service Manager en Delivery Manager zorgen voor slagvaardigheid en bewaken de kwaliteit. Onze Managed Services dienstverlening is ingericht om 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar op maat ondersteuning te leveren met gekwalificeerde medewerkers. De behaalde ISO27001 certificering staat garant voor het leveren van kwaliteit.
Albert Roosenbrand – COO
“Wij nemen graag de verantwoordelijk voor onze dienstverlening en daar gaan we ver in. Bij ons komt het niet voor dat een klant van afdeling naar afdeling wordt gestuurd of dat wij alleen helpen als formeel alles geregeld is. Klanten kunnen altijd 24 x7 terecht bij onze Servicedesk. Ook om deze flexibiliteit kiezen klanten voor Advanced Programs.”
Dienstverlening
Iedere opdracht beginnen we met een korte analyse van uw IT-omgeving om inzicht te krijgen welke dienstverlening voor uw bedrijf het meest geschikt is. Vanuit uw wensen en mogelijkheden denken we mee hoe u flexibiliteit, stabiliteit en desgewenst vernieuwing kunt inbouwen. Vervolgens bepalen we samen de werkwijze. Bovendien kunnen we meedenken over het ontsluiten van databronnen en applicatiemanagement als ook over innovatieve oplossingen voor data analyse en data science.
Wilt u 24×7 Managed Services inzetten, of bespreken wat onze oplossingen voor uw business kunnen betekenen? Neem dan contact op met Albert Roosenbrand via albert.roosenbrand@advancedprograms.nl of bel naar 088 – 400 2300. U kunt ook het contactformulier invullen. Wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op.
Als expert van IBM Power i-Series heeft Advanced Programs de officiële Managed Services Partner status gekregen van IBM.